Od ponad 10 lat realizuję szkolenia, warsztaty i procesy service design dla klientów biznesowych, organizacji trzeciego sektora oraz kluczowych instytucji działających w obszarze kultury i edukacji w Polsce. W swojej pracy łączę uważność na potrzeby uczestników i zespołów z efektywnością i budowaniem wartości.
Ponad 4500 godzin doświadczenia pozwala mi patrzeć na całość procesu grupowego i szkoleniowego skutecznie działając także w sytuacjach niskiej motywacji, konfliktów czy grup o bardzo zróżnicowanych potrzebach. Równie chętnie działam pracując „na żywo”, w pełni online i w różnych formatach hybrydowych.
Z kim do tej pory współpracowałam:
Narodowe Centrum Kultury, Centralny Dom Technologii, Fundacja Orange, Fundacja Centrum Cyfrowe, Cyfrowy Dialog, Filmoteka Narodowa Instytut Audiowizualny, Muzeum Polin, Fundacja Forum Dialogu, Fundacja Civis Polonus, Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej, ŻIH, Fundacja Taki Jestem, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, PISF, Fundacja Generator, Against Gravity, Monlith Films, Forum Film, Cinema City, Helios, Ośrodek Rozwoju Kompetencji i Edukacji WSiP, a także domy kultury, centra kultury i biblioteki w całym kraju.